Groups | Search | Server Info | Keyboard shortcuts | Login | Register [http] [https] [nntp] [nntps]
Groups > no.kultur.folklore.diverse > #1
| From | Terje Henriksen <thenrik@trollnet.no> |
|---|---|
| Newsgroups | no.alt.diskusjoner, no.samfunn.religion, no.kultur.folklore.diverse |
| Subject | Hemmelig leir. |
| Date | 2015-08-31 01:55 +0200 |
| Message-ID | <d4hjg1FpgsvU1@mid.individual.net> (permalink) |
Cross-posted to 3 groups.
Mens jeg lå og slumret på sofaen, befant jeg meg i et område bak den neste toppen bak toppen man kommer opp på når man går på ski mot Varden etter å ha krysset riksveien. I den andre enden av området gikk løypa til Russlandsmarsjen oppunder et lite fjell, og det ligger et vann der med en stupbratt knaus som går ned i vannet. Jeg tok et bad der på en varm sommerdag for noen år siden. Man kan gå dit fra den forhenværende rasteplassen ved Verigas, eller fra der lysløypa mot Bjørnevatn passerer over jernbanetunellen. Det virket som om det var en leir for åndsparasitter der hvor hellige var blitt dratt ned, og det så også ut til at VM deltakere fra Kina-VM også var der i ånden, muligens fordi de også var dratt ned eller for å hjelpe. Det var også noen hjerteproblemer i lyngen der. Det kan også ha vært et gammelt amazoneområde fra da de holdt til i fjellene fra Kirkenes til Verigas for omtrent 12000 år siden. -- Terje Henriksen Kirkenes
Back to no.kultur.folklore.diverse | Next | Find similar | Unroll thread
Hemmelig leir. Terje Henriksen <thenrik@trollnet.no> - 2015-08-31 01:55 +0200
csiph-web