Groups | Search | Server Info | Keyboard shortcuts | Login | Register [http] [https] [nntp] [nntps]


Groups > no.kultur.folklore.diverse > #1

Hemmelig leir.

From Terje Henriksen <thenrik@trollnet.no>
Newsgroups no.alt.diskusjoner, no.samfunn.religion, no.kultur.folklore.diverse
Subject Hemmelig leir.
Date 2015-08-31 01:55 +0200
Message-ID <d4hjg1FpgsvU1@mid.individual.net> (permalink)

Cross-posted to 3 groups.

Show all headers | View raw


Mens jeg lå og slumret på sofaen, befant jeg meg i et område bak den 
neste toppen bak toppen man kommer opp på når man går på ski mot Varden 
etter å ha krysset riksveien. I den andre enden  av området gikk løypa 
til Russlandsmarsjen oppunder et lite fjell, og det ligger et vann der 
med en stupbratt knaus som går ned i vannet. Jeg tok et bad der på en 
varm sommerdag for noen år siden. Man kan gå dit fra den forhenværende 
rasteplassen ved Verigas, eller fra der lysløypa mot Bjørnevatn passerer 
over jernbanetunellen.

Det virket som om det var en leir for åndsparasitter der hvor hellige 
var blitt dratt ned, og det så også ut til at VM deltakere fra Kina-VM 
også var der i ånden, muligens fordi de også var dratt ned eller for å 
hjelpe. Det var også noen hjerteproblemer i lyngen der.

Det kan også ha vært et gammelt amazoneområde fra da de holdt til i 
fjellene fra Kirkenes til Verigas for omtrent 12000 år siden.

-- 
Terje Henriksen
Kirkenes

Back to no.kultur.folklore.diverse | Next | Find similar | Unroll thread


Thread

Hemmelig leir. Terje Henriksen <thenrik@trollnet.no> - 2015-08-31 01:55 +0200

csiph-web