Groups | Search | Server Info | Keyboard shortcuts | Login | Register [http] [https] [nntp] [nntps]


Groups > comp.lang.python > #58848 > unrolled thread

Programa no modo gráfico

Started byGuitar Men <guitarmem734@gmail.com>
First post2013-11-08 14:29 -0300
Last post2013-11-08 14:29 -0300
Articles 1 — 1 participant

Back to article view | Back to comp.lang.python


Contents

  Programa no modo gráfico Guitar Men <guitarmem734@gmail.com> - 2013-11-08 14:29 -0300

#58848 — Programa no modo gráfico

FromGuitar Men <guitarmem734@gmail.com>
Date2013-11-08 14:29 -0300
SubjectPrograma no modo gráfico
Message-ID<mailman.2248.1383942084.18130.python-list@python.org>

[Multipart message — attachments visible in raw view] — view raw

Como faço para fazer um programa  no modo gráfico sem usar o prompt?

[toc] | [standalone]


Back to top | Article view | comp.lang.python


csiph-web